9. januar 2013

Nytårsfortsæt





Billederne er fra bloggen her, som jeg lige er begyndt at følge heftigt med i. 
hver dag flere gange om dagen er jeg inde på den og se de nye og de ældre indlæg som hun har lagt ind. ikke blot tager hun flotte billeder og skriver rigtig godt, men hun er også den smukkeste pige på en alder af 16 jeg noglesinde har set. hun har den flotteste krop, pæneste hår og ja alt spiller bare. 
men for at komme til sagen har jeg lavet et nytårsfortsæt, som står på at tabe mig hvis antal kilo og blive trænet og komme i god form. jeg har arbejdet flittigt og hårdt lige siden d. 5, så det er ikke så lang tid endnu, men denne blog giver mig lysten til at træne mere og gejsten til ikke at spise usundt. 
jeg er på noget som hedder stenalderkuren, som i bund og grund går ud på ikke at spise det mad med stivelse i, som f.eks. brød, pasta, kartofler mm. med undtagelse af en grov bolle som mellemmåltid f.eks. Du kan læse mere om kuren her
det er en kur man taber sig hurtigt på, men også en kur som hurtigt kan blive svær at holde, især når man går på efterskole og de tit servere noget med stivelse i. men jeg har holdt det indtil videre og bare gået amok i salatbaren og proteinerne. 
jeg er lige kommet hjem fra en dejlig løbetur efterfuldt af styrketræning med min hullahopring og de gode gamle mavebøjninger. 
Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar