2. januar 2013

Mit ocd er slemt for tiden. Føler mit værelse roder, selv at min pung roder. Min hjerne dunker. Jeg glæder mig til at komme ind i den daglige rutine igen: gøre mig klar, tage bussen med louise, ned på stationen, hygge mig i skolen, gå og vente på gahfar skriver og så i byen og hvad der nu ellers skal ske. Jeg savner det og alligevel ikke. Skal meget de næste par dage, både i biograffen med min søster, mor og far og så også med mynthe. Jeg skal se nana, xenia, line, lærke og en masse andre. Jeg skal besøge den nye cafe i gågaden, jeg skal bruge alle mine penge, være sammen med min kæreste, blive bedre til at blogge og så nyde min familie noget mere.

Jeg ville gå i seng, er gennemkneppet i mit hovede. Beklager mit sprog. Håber ikke Olga på de 80 år læser med. Gahfar er lige kørt hjem og jeg savvner ham så inderligt. Mit livs kærlighed, tør jeg godt og sige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar