14. januar 2013

HEJ BLOGGEN.

Så er oso i gang, mange samtaler om fremtiden, og veninder samt familie der skal ses. I nuet sidder jeg i et kulsort rum, isoleret fra alt og med en masse tanker, musik og min pc. Kigger på min telefon. Hvorfor svare han mig ikke? Dør. Har fået betædelse i min finger, klamt og av. 
Gahfar er kørt galt i en ulykke. så ingen bil. Ingen besøg. Han har fået scannet hovedet osv. Men nok om det, det gør rigtig ondt på mig og ville ikke udstille ham. Udover det har ham og jeg haft alvorlige problemer, og så har jo også problemer med to andre haha. Der skete mange ting som jeg ikke ved om jeg kan tilgive endnu.  

Og beklager i ikke har hørt så meget fra mig, men ville ikke lægge skjult på jeg har mistet mange for nylig + en masse andet, så har det ikke helt optimalt.

NINA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar